Ruszyła nowa strona www sieci Piotr i Paweł.

150x110

Ruszyła nowa strona internetowa sieci supermarketów Piotr i Paweł. Nowa strona jest przejrzysta, atrakcyjna wizualnie i zdecydowanie wpisuje się w trend „user friendly”. Użytkownikom na wstępie pojawiają się informacje i akcje promocyjne z ich regionu, co jest dla nich dużym ułatwieniem i stanowi proklienckie podejście ze strony sieci oraz jej otwartość na konsumenta. Strona jest responsywna, więc można ją bez problemu oglądać na dowolnym urządzeniu, tu kolejny ukłon ze strony Piotr i Paweł dla aktywnych właścicieli urządzeń mobilnych.

Strona pod adresem www.piotripawel.pl została całkowicie zmodernizowana i przebudowana. Firma tym razem postawiła na funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania, przywiązując jeszcze większą wagę do użytkownika odwiedzającego stronę. Za sprawą geolokalizacji użytkownicy otrzymują dopasowaną ofertę względem ich położenia.
Grafika oparta o czytelne ikony wprowadza porządek, więc w prosty sposób można odnaleźć wyszukiwane informacje. Gazetki promocyjne, karty rabatowe, sklep internetowy, Marka Własna (dla niewtajemniczonych marka należąca do sieci Piotr i Paweł), aplikacje na telefon, informacje o sklepach. Całość tworzy przyjazną dla oka witrynę, a korzystanie z niej ułatwia bardzo przejrzysta nawigacja.

Tworząc projekty internetowe myślimy nie tylko o użytkownikach strony, ale także o ułatwieniu pracy jej administratorom, którzy nie zawsze są osobami z branży IT i potrzebują niezwykle prostych w obsłudze narzędzi do jej zarządzania. Dlatego stronę Piotra i Pawła zrealizowaliśmy w oparciu o całkiem nową platformę CMS. System pozwala na bardzo szeroki zakres edycji treści, a zmiany są wprowadzane „na żywo”, bezpośrednio na widoku strony. Dzięki takim rozwiązaniom Piotr i Paweł będzie mógł jeszcze szybciej i efektywniej komunikować się ze swoimi klientami. – mówi Maciej Pokrzywiński, dyrektor generalny firmy IT Company realizującej całość projektu.